.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان:آسیب‌دیدگی 136 نفر در چهارشنبه‌سوری امسال
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آسیب‌دیدگی 136 نفر در پی آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری شب گذشته در گیلان خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان:آسیب‌دیدگی 136 نفر  در چهارشنبه‌سوری امسال

به گزارش شمال نیوز:اسماعیل نور صالحی صابری  در رشت با اشاره به مصدومان چهارشنبه‌سوری شب گذشته در گیلان اظهار کرد: 136 نفر از گیلانیان در پی آتش‌بازی‌های شب گذشته دچار آسیب و سانحه شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین مصدومان چهارشنبه آخر سال مردان بودند افزود: 105 تن از مصدومان شب گذشته چهارشنبه‌سوری مرد و 31 نفر زن بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مداوا سرپایی بخش اعظمی از مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستانی در شب گذشته خبر داد و گفت: 123 تن از مصدومان شب گذشته به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

نور صالحی از بستری هفت تن از مصدومان سوانح چهارشنبه آخر سال در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: علاوه بر بستری هفت تن از مصدومان، شش بیمار حادثه‌دیده نیز به بیمارستان‌های گیلان جهت ادامه درمان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این شهر رشت بیشترین مراجعات را به مراکز درمانی ازجمله بیمارستان را داشته خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های امیرالمؤمنین علیه‌السلام، ولایت و پورسینا ازجمله بیمارستان‌های بودند که حادثه دیدگان چهارشنبه‌سوری را مورد درمان قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان گیلان در پذیرش بیماران گفت: پس از رشت، بیمارستان‌های شهرستان صومعه‌سرا و لنگرود بیشترین پذیرش را ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال داشته‌اند.

نور صالحی بیشترین رده سنی آسیب‌دیده گیلان طی چهارشنبه آخر سال را ۶ تا ۱۸ سال نام برد و گفت: بیشترین آسیب‌دیدگی‌ها ناشی از سوختگی، خراشیدگی و بریدگی بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ نفر از آسیب دیدگان از ناحیه چشم و صورت و همچنین ۳۶ نفر دیگر از گیلانیان از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند گفت: ۸ نفر از آسیب دیدگان چهارشنبه‌سوری توسط امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند و بیشتر اندام‌های درگیر چشم، صورت و دست‌ها بوده است.

 طی آتش‌بازی‌های چهارشنبه آخر سال گذشته ۱۴۲ نفر از گیلانیان بر اثر سوانح مختلف دچار آسیب از ناحیه چشم، دست و صورت شده بودند.1058/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.